lunes, 7 de noviembre de 2011

Estudi de les Global Green Brands 2011


Espero que hagueu tingut un bon dilluns,
Avui uns presento un article que m'ha passat una companya de blog que he trobat interessant per compartir amb vosaltres, gràcies Adriana!
Aquest article l'ha fet Ecointeligencia sobre les conclusions de l’estudi de ImagePower Global Green Brands 2011, sobre la tendència actual, per països, de comprar marques que siguin respectuoses amb el medi ambient i que estiguin acreditades amb el segell corresponent que ho confirmi.
Tot i que en aquest article es tracten aquestes marques com a “marques ecològiques” jo no gosaria a utilitzar aquest terme, trobo que seria més correcte anomenar-les marques sostenibles o marques respectuoses amb el medi ambient, ja que els seus productes no són ecològics, aspecte important que pot confondre al lector.
A pesar d’aquest detall, el més important és veure com cada vegada més anem prenent consciència sobre la importància de cuidar el medi ambient i el món on vivim.  

2 comentarios:

  1. Estic d'acord amb tu, anomenar-los "ecològics" pot ser no correspon a la realitat. M'agraden les alternatives que presentes!

    Enhorabona pel bloc;)
    www.creamcatalana.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Crec que amb aquest "boom" ecològic que està sorgint moltes vegades confonem termes i confonem als públics, per això intento ajudar en el que puc,

    moltes gràcies CremaCatalana!

    ResponderEliminar